Idealny serial na Prima Aprilis - pośmiejmy się!

17:00:00



Z okazji przypadającego dzisiaj Prima Aprilis wybrałem serial, który w idealny sposób wpisuję się w to nietypowe "święto". Przedstawiam Wam najbardziej pokręconą i najśmieszniejszą produkcję stacji FX (kanał rozrywkowy, który jest skierowany głównie do mężczyzn, produkowany przez spółkę Fox, z którą kojarzyć się może opisywany przeze mnie The Last Man On Earth).

  
Serial opowiada historię pogrążonego w depresji młodego prawnika, któremu po raz kolejny nie udaje się próba samobójcza. W postać Ryan'a wcielił się, znany głównie jako Frodo Baggins z superprodukcji Władca Pierścieni - Elijah Wood. Swoją pierwszą, epizodyczną rolę zagrał w filmie Powrót do przyszłości 2, miał wówczas tylko 8 lat. 


Drugą główną postacią jest tytułowy Wilfred (Jason Gann, który jest także twórcą tego dzieła), jest on psem pięknej sąsiadki Ryan'a - Jenny (Fiona Gubelmann), która dzień po jego samobójczej porażce prosi mężczyznę o opiekę nad swoim pupilem. Jednakże w jego oczach nie jest to zwyczajny czworonóg, lecz mężczyzna w przebraniu psa. Ma to swoje dobre i złe strony, ale z całą pewnością Wilfred pomaga zagubionemu mężczyźnie ponownie odnaleźć radość życia.


Osobiście nie przepadam za serialami komediowymi, może dlatego, że w większości nie maja one konkretnej fabuły. Ale produkcja FX to zupełnie inna bajka, wciąga od pierwszego odcinka i tworzy atmosferę, przez którą ciężko oderwać się od ekranu telewizora, czy komputera. Jest to serial zakończony, ma cztery bardzo dobre i ciekawe sezony. Z jednej strony nie powinien być ciągnięty dalej, bo tyle odcinków wystarczy, kolejne byłyby już mocno na siłę. A z drugiej strony po obejrzeniu finałowego odcinka zaczynamy tęsknić za przygodami tych specyficznych przyjaciół. 


Serial miał swoją światową premierę 23 czerwca 2011 roku. W Polsce nadawany był na kanale Fox Polska od 11 lipca 2012 roku oraz na kanale Eska TV od 22 września 2013 roku. Powstał na podstawie australijskiego serialu o tej samej nazwie. 


Podsumowując, gorąco polecam, ponieważ jest to produkcja ponadprzeciętna, genialnie odwzorowane są zachowania typowe dla psów. Serial jest śmieszny, ale czasami miewa też smutne i głębokie momenty. Nigdy nie zastanawiamy się co czują i myślą nasze zwierzęta, Wilfred pokazuje, że byłoby to bardzo pomocne, lecz mogłoby także przysporzyć wielu problemów. Mimo tego, że na pierwszy rzut oka to serial o facecie przebranym za psa, jest to serial bardzo życiowy, ponieważ ukazuje on nieszczęśliwego człowieka, który w pewnym momencie sięga po ostateczność. Poza tym autorzy pragną pokazać nam prawdziwe zachowanie ludzi. Jak się zachowujemy w kontaktach międzyludzkich oraz tych z naszymi zwierzęcymi domownikami. A ponieważ jesteśmy zaślepieni tylko sobą, często nie dostrzegamy tego co dla nich ważne. Moja ocena to solidne 8/10. W końcu pies to najlepszy przyjaciel człowieka.



Mam nadzieję, że mój post się spodobał, jeśli tak to byłbym wdzięczny za komentarz. 
Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

Zapraszam na stronę na Facebooku: https://www.facebook.com/serialowyguru?ref=hl
Zapraszam na stronę na Instagramie: https://www.instagram.com/serialowyguru/
 
 

9 komentarze

  1. Słyszałam o tym serialu jednak nie obejrzałam jeszcze żadnego odcinka, muszę namówić męża on uwielbia takie seriale. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/playlista-dla-dwojga-nick-i-norah.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, mój ulubiony serial! :) Oglądnęłam wszystkie sezony, a śmieszne sceny wspominamy z mężem do dziś:) Cieszę się, że ktoś o nim napisał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że ktoś tak lubi tą produkcję :)

      Usuń
  3. Słyszałam o serialu, jednak nie miałam możliwości go obejrzeć, chyba najwyższa pora go obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi, a raczej wygląda ;-), zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już w zasadzie zapomniałam, że można oglądać seriale. A gdzie tego szukać aktualnie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, mam nadzieję że wrócisz :)

Grodzicki Filip. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne Posty

Dzieje się na Facebooku

src="//zblogowani.pl/code/125x125/black/335429/btn.png" alt="zBLOGowani.pl">