"The Last Man on Earth"

21:41:00



Witam,

Ostatnio szukając jakiegoś serialu natknąłem się na nową produkcję od stacji FOX pod tytułem: The Last Man on Earth. Po przeglądnięciu opinii, obejrzeniu trailera i jednym dniu namysłu stwierdziłem, że zobaczę pilot. I bardzo dobrze zrobiłem :)



Wchodząc na Filmweb natykamy się na bardzo skromny opis serialu:
"W świecie pochłoniętym przez zarazę ocalały mężczyzna poszukuje towarzysza niedoli.". Szczerze mówiąc nie jest on adekwatny, przynajmniej moim zdaniem. Ponieważ, tak naprawdę główny bohater, czyli Phil wcale nie poszukuje nikogo. Owszem tęskni, ale tylko za kobietami i każdymoże się domyślić pod jakim pretekstem o nich marzy. Dlatego nie sugerowałbym się powyższym opisem. Serial jest o mężczyźnie (fantastycznie grający Will Forte), który zostaje sam na świecie, po zarazie będącej powodem braku innych ludzi. Twórcy nie podają informacji, co to była za choroba, ani skąd się wzięła. Po obejrzeniu pierwszego sezonu stwierdzam, że jest to połączenie "The Walking Dead", tylko że bez zombie, a w dalszych odcinkach, gdy pojawiają się inni ludzie można doszukać się małych podobieństw z Californication, ale pierwszych sezonów o Hank'u Moody'm. Spokojnie mogę potwierdzić, że jest to serial komediowy, jest się z czego pośmiać, szczególnie w pierwszym odcinku, który moim zdaniem jest genialny. Dlaczego filmweb dodał jeszcze w tabeli gatunków akcję, nie rozumiem, a sci-fi podciągnąć można jedynie pod "zarazę". Moja ocena to 6,5-7/10.

5 komentarze

  1. Słyszałam parę opinii o tym serialu i jestem go ciekawa. Może jak skończę te, które oglądam obejrzę go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam idealny serial na wyluzowanie - przyjemny i śmieszny :)

      Usuń
  2. jestem serialomaniaczką, zainteresowałeś mnie - tym bardziej, że szukam czegoś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce nowy post i nowy serial :) A The Last Man On Earth polecam gorąco!

      Usuń
  3. 30 year old Research Assistant III Aurelie Burnett, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Jewelry making. Took a trip to Shark Bay and drives a Jaguar E2A. skocz do tej strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, mam nadzieję że wrócisz :)

Grodzicki Filip. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne Posty

Dzieje się na Facebooku

src="//zblogowani.pl/code/125x125/black/335429/btn.png" alt="zBLOGowani.pl">