Pierwszy Wpis - krótkie info co i jak !

21:31:00

Siema,
To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość, z pewnością w przyszłości będzie o wiele lepiej. Obiecuje!
W tym wpisie chciałbym przedstawić Wam moją wizję, jak zamierzam prowadzić bloga. Nie jestem w stanie zliczyć seriali jakie widziałem, bo naprawdę było ich dużo, a kolekcja stale rośnie. Tu chciałbym pisać o najlepszych serialach, które miałem przyjemność zobaczyć oraz o tych, które aktualnie zaczynam oglądać. Zamierzam pisać 2 typy postów. Pierwszy dotyczyć będzie oczywiście seriali. Chciałbym, aby mojego bloga odwiedzały nie tylko osoby, które również uważają się za ekspertów w dziedzinie seriali i widziały już wiele, ale także ludzie, chcący dowiedzieć się czegoś o danym serialu przed jego obejrzeniem. Co zresztą bardzo polecam, sam zawsze przed rozpoczęciem czegoś nowego sprawdzam opinie, czytam trochę o czym jest i czy warto. Dla osób z drugiej grupy głównie dedykuje  wpis, ponieważ to tam będę wyrażał moją opinię, trochę opowiem o serialu, postaram się przekazać klimat, który jest jedną z najważniejszych rzeczy każdej produkcji, to właśnie on sprawia, że nie możemy się oderwać, a na następny sezon czekamy z łzami w oczach. Chciałbym gorąco zachęcić wszystkich, których zainteresuje to co piszę do dodawania komentarzy, prowadzenia ze mną w pewnym rodzaju konwersacji. Chciałbym, abyśmy wspólnie mogli po prostu porozmawiać na temat serialu, o którym akurat będę pisać. Byłbym wdzięczny, gdybyście w komentarzach oprócz tego wyrażali opinie na temat tego co piszę, tego jak to robię i czy się ogólnie podoba. Drugim typem postów, które będę pisać będą wpisy o aktorach grających główne role w serialach. Zachęcam też do podpowiadania tytułów, o których chcielibyście poczytać, czy porozmawiać. Mam nadzieję, że kogoś to zainteresuje, jeśli tak to będę uradowany z polecenia mnie innym. Pozdrawiam!

1 komentarze

  1. 51 year-old Sales Representative Werner Babonau, hailing from Mount Albert enjoys watching movies like Nömadak TX and Swimming. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Oldsmobile F-88. sprawdz moj blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, mam nadzieję że wrócisz :)

Grodzicki Filip. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne Posty

Dzieje się na Facebooku

src="//zblogowani.pl/code/125x125/black/335429/btn.png" alt="zBLOGowani.pl">