Wielki powrót Dr House'a !

21:15:00


Trochę czasu minęło od ostatniego posta, dlatego na dziś przygotowałem coś specjalnego. Chyba nie ma osoby, która by nie słyszała o Doktorze House'ie, nie mówiąc już o oglądaniu go. Po zakończeniu siódmego i zarazem ostatniego sezonu tego kultowego serialu odtwórca głównej roli - Hugh Laurie, oświadczył, że kończy serialową karierę. Postanowił całkowicie oddać się temu co najlepiej w życiu potrafi, czyli muzyce. Wytrwał w tym 4 lata, mając po drodze epizodyczne występy w filmach. Powrócił wraz z Tom'em Hiddleston'em w nowości stacji BBC One, której dedykuję ten post.


Serial opowiada historię Jonathan'a Pine (Tom Hiddleston), który na co dzień pracuje jako nocny recepcjonista w hotelu w Kairze. W Egipcie trwa wówczas Arabska Wiosna Ludów, która miała miejsce na początku 2011 roku. Kraj powoli wychodzi z chaosu, a my jako widzowie jesteśmy świadkami tego, jak wielką radość w narodzie egipskim wzbudziła dymisja prezydenta Mubaraka. Po niespodziewanych wydarzeniach w hotelu, związanych z przemytem broni główny bohater zostaje zrekrutowany przez agentkę wywiadu Angelę Burr (Olivia Colman) do infiltracji najbliższego otoczenia międzynarodowego biznesmena Richarda Onslowa Ropera (Hugh Laurie), który podejrzewany jest o działalność przestępczą. 


Żeby wszystko się udało Pine sam musi zostać przestępcą i tym samym zyskać zaufanie głównego podejrzanego. Przeszkadzać mu będzie w tym prawa ręka Ropera - major Corkoran (Tom Hollander), który na każdym kroku będzie próbował przyłapać Johnathan'a. Drugą przeszkodą z czasem stanie się dziewczyna Richarda - Jed (Elizabeth Debicki), z którą wydawać się może dosyć oczywistym, wdaje się w romans główny bohater.


Podsumowując, zdania na temat tego serialu są mocno podzielone, mi się osobiście podobał i wszystkim bardzo polecam, ale sa osoby, które zdecydowanie odradzają i uważają, że jest to produkcja dosyć płytka - nie zgadzam się. Jeśli lubisz klimat James'a Bond'a to jak najbardziej podzielisz moje zdanie. Od pewnego czasu słyszy się, że Tom Hiddleston miałby w następnej części zastąpić Daniela Craiga, czy tak będzie nie wiadomo, lecz po tym serialu jak najbardziej widziałbym go w tej roli. Drugi plus tej produkcji to obecność Hugh Laurie, który jawi nam się jako ktoś zupełnie inny, niż byśmy przypuszczali. Udaje mu się nawet chociaż trochę zmyć ślad po House'ie. Bardzo ciekawymi postaciami są również Jed, którą gra australijska aktorka z polskimi korzeniami oraz major Corkoran, którego postać została ciekawie stworzona. Gra aktorska jest tu na wysokim poziomie i na prawdę warto z tego względu zobaczyć chociaż odcinek pilotażowy. 



Jednakże, jeśli miałbym wskazać największy plus tej produkcji to bez wątpienia jest nim czołówka, która jest po prostu arcydziełem, szczerze mówiąc jest to chyba najlepsza czołówka jaką kiedykolwiek widziałem. Nawet ona w bardzo mocny sposób kojarzy się z agentem 007, niesamowite zdjęcia i muzyka, to jaka jest elegancka oraz widowiskowa w zasadzie uniemożliwia przewinięcie jej. Poniżej wstawiam ją dla zainteresowanych. Moja ocena to 8/10, gorąco polecam!

Mam nadzieję, że mój post się spodobał, jeśli tak to byłbym wdzięczny za komentarz. 
Bardzo dziękuję za 5000 odwiedzin i zapraszam ponownie :)

Zapraszam na stronę na Facebooku: https://www.facebook.com/serialowyguru?ref=hl
Zapraszam na stronę na Instagramie: https://www.instagram.com/serialowyguru/

12 komentarze

  1. O! A to mnie zaskoczyłeś. To będzie ciekawa ekranizacja, zapisze ją sobie, by nie zapomnieć i z pewnością obejrzę, bo lubię Dr.House'a :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie! Oczywiście oglądałam dra Housa z zapartym tchem, aż do momentu w którym wiedziałam już, że albo będzie toczeń, albo jednak toczeń. ;) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tutaj bardziej śmierć, albo jednak śmierć :p

      Usuń
  3. Słyszałam o tym serialu, ale nigdy nie oglądałam. Niestety, nie mam zbyt wiele czasu na telewizję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubiłam oglądać Dr House'a. Fajnie wiedzieć, że można Hugh Laurie zobaczyć w innej ekranizacji i na pewno skuszę się na The Night Manager. Dzięki za dobre wieści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrócił, na ekrany trafi niebawem kolejny serial z nim w roli głównej :)

      Usuń
  5. Przy takiej obsadzie na pewno bliżej się przyjrzę temu filmowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę.... juz wiem, co jest moim celem na najbliższy czas! dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie dr House w innym wcieleniu trzeba zobaczyć koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się Bond-Hiddleston <3 a serial rzeczywiście warto zobaczyć, choćby dla ciekawej roli Hugh Laurie

    OdpowiedzUsuń
  9. 35 year-old Desktop Support Technician Hedwig Cooksey, hailing from McBride enjoys watching movies like Defendor and Gardening. Took a trip to Historic Town of Grand-Bassam and drives a Mazda5. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz, mam nadzieję że wrócisz :)

Grodzicki Filip. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne Posty

Dzieje się na Facebooku

src="//zblogowani.pl/code/125x125/black/335429/btn.png" alt="zBLOGowani.pl">